AKTYWNY HOME OFFICE Z MULTISPORT

Korzystaj z darmowych treningów online. Ciesz się ruchem i zapewnij sobie dawkę endorfin!

Wybierz trening dla siebie

Body&mind – spokojny trening relaksacyjny, który odpręży ciało, wyciszy umysł i pomoże zachować równowagę, np. joga, pilates, zdrowy kręgosłup, rolowanie, mobility.

Siła – trening, w którym wykorzystując opór własnego ciała, popracujesz nad siłą mięśni, wzmocnisz ciało i wyrzeźbisz sylwetkę np. power pump, brzuch-uda-pośladki.

Wytrzymałość – intensywny trening, dzięki któremu poprawisz kondycję, popracujesz nad wydolnością, a także usprawnisz pracę serca i układu krążenia, np. tabata, Full Body Workout, TBC.

Body&Mind

Zestawy ćwiczeń zwiększających elastyczność mięśni i stawów, przywracające prawidłowe zakresy ruchu i zapobiegające kontuzjom. Są świetnym uzupełnieniem każdego planu treningowego.

Czytaj więcej

Zestaw ćwiczeń zwiększających elastyczność mięśni i stawów, przywracające prawidłowe zakresy ruchu i zapobiegające kontuzjom. Są świetnym uzupełnieniem każdego planu treningowego.

Czytaj więcej

Trening nastawiony na mobility odcinka piersiowego kręgosłupa, łopatki i ramienia.

Czytaj więcej

W treningach mobility często wykorzystujemy drobny sprzęt taki jak rolery, wałki, twarde piłki. Trening nastawiony na mobilizację bioder.

Czytaj więcej

Zestawy ćwiczeń zwiększających elastyczność mięśni i stawów, przywracające prawidłowe zakresy ruchu i zapobiegające kontuzjom.

Czytaj więcej

Celem treningu jest wzmocnienie mięśni pleców. Trening zwiększa świadomość ciała, uelastycznia mięśnie oraz zwraca uwagę na pracę oddechem.

Czytaj więcej

Trening zwiększa świadomość ciała, uelastycznia mięśnie oraz zwraca uwagę na pracę oddechem.

Czytaj więcej

Trening zwiększa świadomość ciała, uelastycznia mięśnie oraz zwraca uwagę na pracę oddechem.

Czytaj więcej

Klasyczne ćwiczenia metody Josepha Pilatesa. Celem treningu jest wzmocnienie mięśni pleców.

Czytaj więcej

Trening zwiększa świadomość ciała, uelastycznia mięśnie oraz zwraca uwagę na pracę oddechem.

Czytaj więcej

Trening relaksacyjny ukierunkowany na poprawę kondycji kręgosłupa. Poprzez redukcję napięć i odpowiednią mobilizację kręgosłupa przynoszą ulgę zmęczonym plecom.

Czytaj więcej

Jak prawidłowo wykonać zgięcie tułowia?

Czytaj więcej

Jak prawidłowo wykonać przysiad?

Czytaj więcej

Przedstawione ćwiczenia rozluźnią napięte mięśnie nóg, poprawią ich gibkość oraz elastyczność. Na koniec treningu poczujesz przyjemne odprężenie i rozluźnienie całego ciała.

Czytaj więcej

Ważnym elementem zajęć jest rozciąganie i rozluźnianie ciała tak, aby z biegiem czasu nabierało elastyczności i było pozbawione jakichkolwiek ruchowych ograniczeń.

Czytaj więcej

Siła

ABT to zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda.

Czytaj więcej

ABT to zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda.

Czytaj więcej

Dzięki treningowi budujesz bazę do wszelkich aktywności ruchowych a także zapobiegasz dolegliwościom kręgosłupa.

Czytaj więcej

Trening skoncentrowany na wzmacnianiu i kontroli mięśni głębokich, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

Czytaj więcej

Trening skoncentrowany na wzmacnianiu i kontroli mięśni głębokich, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

Czytaj więcej

Dzięki treningowi zbudujesz bazę do wszelkich aktywności ruchowych, a także zapobiegasz dolegliwościom kręgosłupa.

Czytaj więcej

Zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda przy wykorzystaniu specjalnych gum oporowych.

Czytaj więcej

Zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda

Czytaj więcej

Trening pomoże Ci ujędrnić i poprawić kondycję mięśni wymienionych partii ciała z uwzględnieniem progresji ćwiczeń.

Czytaj więcej

Trening z gumami Mini bands to zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała przy wykorzystaniu specjalnych gum oporowych.

Czytaj więcej

To zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda.

Czytaj więcej

ABT to zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda.

Czytaj więcej

ABT to zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda.

Czytaj więcej

Wykonywane ćwiczenia pozwolą Ci na poprawę siły oraz rzeźby mięśni.

Czytaj więcej

Trening poprawia zdolności koordynacyjne i sprzyja poprawie postawy. Regularnie wykonywany pomaga zapobiegać bólom kręgosłupa i wzmacnia cały tułów.

Czytaj więcej

Wytrzymałość

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Ćwiczenia wzmacniające ciało, prowadzone w formie krótkich interwałów. Krótka metoda treningowa – idealna dla osób zapracowanych.

Czytaj więcej

Trening specjalistyczny programowany w modelu AMRAP. Interwałowy trening o wysokiej intensywności podczas którego, okresy intensywnych ćwiczeń przeplatasz ćwiczeniami o umiarkowanej intensywności.

Czytaj więcej

Interwałowy Trening o wysokiej intensywności podczas którego okresy intensywnych ćwiczeń przeplatasz ćwiczeniami o umiarkowanej intensywności.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Trening o zmiennej intensywności ćwiczeń. Angażuje wszystkie partie mięśniowe, pozwoli Ci osiągać najwyższe pułapy tętna.

Czytaj więcej

Trening oparty na ćwiczeniach ogólnorozwojowych o specyfice Cardio. Pozwoli spalić kalorie i przyczyni się do redukcji tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Energetyczny trening całego ciała, który da Ci możliwość w ciągu 30 minut popracować nad wytrzymałością i spalić nadmiar kalorii.

Czytaj więcej

Dance Fitness to połączenie fitnessu i tańca. Trening dedykowany każdemu, bez względu na poziom zaawansowania.

Czytaj więcej

Dance Fitness to połączenie fitnessu i tańca. Trening dedykowany każdemu, bez względu na poziom zaawansowania.

Czytaj więcej

Dance Fitness to połączenie fitnessu i tańca. Trening dedykowany każdemu, bez względu na poziom zaawansowania.

Czytaj więcej

Trening ten pozwoli Ci w krótkim czasie popracować nad wytrzymałością organizmu oraz spalić kalorie.

Czytaj więcej

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej