Jaki trening wybrać, gdy nie masz kondycji i doświadczenia?

Siłownia, zajęcia grupowe, a może treningi w domu? Jeśli chcesz popracować nad formą, poprawić kondycję i siłę, ale nie wiesz od czego zacząć – posłuchaj porad trenerki fitness, Marty Hennig i wybierz aktywność dla siebie!

Zacznij od małych kroków!

Rozpoczęcie aktywności po dłuższej przerwie nie zawsze jest proste. Jeśli Twój ostatni trening to lekcje wf-u w liceum, obawiasz się, że nie masz kondycji, szybko rezygnujesz z postawionego celu albo wstydzisz się ćwiczyć w większej grupie – daj sobie czas! Przeczytaj kilka porad Marty Hennig – autorki bloga Codziennie Fit i krok po kroku realizuj swój plan:

  • Wybierz aktywność odpowiednią dla siebie – na początku warto jest trenować w większej grupie, ale możesz też zacząć w domowym zaciszu.
  • Nie rzucaj się  na głęboką wodę – pierwsze efekty nie pojawią się po tygodniu!
  • Zastanów się jaki jest Twój cel – czy wymarzona „fit sylwetka” z okładek magazynów wystarczy, by długo utrzymać motywację.

Więcej porad znajdziesz w naszym podcaście!

W podcaście „MultiSport. Co Cię rusza” usłyszysz:

  • Jaki trening wybrać, jeśli nie masz kondycji i doświadczenia,
  • Jak bezpiecznie ćwiczyć w domu,
  • Jak pokochać aktywność mimo złych wspomnień z lekcji wf-u,
  • Jak ustalić swój cel, dzięki któremu znajdziesz motywację do działania.
podcast-odcinek12-test@2x.png
AKTYWNOŚĆ     ·   01.03.2022
podcast-odcinek12-test@2x.png
Jak znaleźć aktywność dla siebie? Rozmowa z Martą Hennig, trenerką i autorką bloga Codziennie Fit.

Posłuchaj, na co zwracać uwagę rozpoczynając nową aktywność i dowiedz się, kiedy warto przygotować plan treningowy.

Słuchaj również na: