etutor0-test@2x.png

O co chodzi?

Chcemy, by korzystanie z naszych platform było jeszcze łatwiejsze, dlatego od 11 kwietnia 2021 zmieniamy sposób logowania do naszych systemów.

Zamiast odrębnych kont na naszych platformach, będziesz mieć jedno, wspólne konto i za pomocą tego samego loginu i hasła, zalogujesz się do aplikacji MultiSport, na stronę www.kartamultisport.pl i na stronę www.emultisport.pl.

Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji „Często zadawane pytania”.

Często zadawane pytania

Co się zmieni w serwisie kartamultisport.pl, emultisport.pl i w aplikacji mobilnej?
W aplikacji mobilnej i na stronie www.kartamultisport.pl oraz emultisport.pl używam innych loginów i haseł. W jaki sposób mam się logować po wprowadzeniu wspólnego konta do tych systemów?
Posiadam konto tylko w serwisie www.emultisport.pl. Czy jeśli chcę zalogować się na stronę www.kartamultisport.pl, albo do aplikacji mobilnej muszę zakładać nowe konto?
Od 11 kwietnia 2021 nie mogę się zalogować na stronę www.kartamultisport.pl, mimo że mam konto na stronie.
Od 11 kwietnia 2021 nie mogę się zalogować do platformy wwww.emultisport.pl, mimo że mam konto na stronie.
Dlaczego muszę podawać wiek przy rejestracji konta?
Chcę się zarejestrować na stronę www.kartamultisport.pl, ale nie otrzymałem/am maila z linkiem aktywacyjnym.
Dlaczego nie mam pełnego dostępu do serwisu www.kartamultisport.pl, mimo że założyłem/am konto?
Mam aktywną kartę MultiSport, ale na stronie www.kartamultisport.pl wyświetla mi się karta o statusie „nieaktywny”. Dlaczego?
Mam aktywną kartę MultiSport, ale na stronie www.kartamultisport.pl nie mam dodanego żadnego produktu. Dlaczego?
Dlaczego podczas rejestracji, przy podawaniu numeru karty, ponownie muszę podać swoje dane, mimo że wpisałem/am je już wcześniej?