TRENUJ ON-LINE
Z MULTISPORT

Odkryj multisportową bazę treningów on-line i dbaj o formę gdziekolwiek jesteś!

Wybierz trening dla siebie

Body&mind – spokojny trening relaksacyjny, który odpręży ciało, wyciszy umysł i pomoże zachować równowagę, np. joga, pilates, zdrowy kręgosłup, rolowanie, mobility.

Siła – trening, w którym wykorzystując opór własnego ciała, popracujesz nad siłą mięśni, wzmocnisz ciało i wyrzeźbisz sylwetkę np. power pump, brzuch-uda-pośladki.

Wytrzymałość – intensywny trening, dzięki któremu poprawisz kondycję, popracujesz nad wydolnością, a także usprawnisz pracę serca i układu krążenia, np. tabata, Full Body Workout, TBC.

Body&Mind

Trening poprawi mobilność Twojego ciała, zwiększy zakres ruchomości stawów, rozciągnięcie mięśni oraz rozmasuje punkty spustowe.

Czytaj więcej

Trening poprawi mobilność Twojego ciała, zwiększy zakres ruchomości stawów, rozciągnięcie mięśni oraz rozmasuje punkty spustowe.

Czytaj więcej

Trening mobility całego ciała.

Czytaj więcej

To krótki trening opracowany z myślą o osobach prowadzących siedzący tryb życia i spędzających wiele godzin przy biurku.

Czytaj więcej

To krótki trening przeznaczony dla osób pracujących na co dzień z komputerem i zmuszonych do siedzącego trybu życia.

Czytaj więcej

To trening wykorzystujący dynamiczną formę stretchingu, skupiający się na pracy na taśmach anatomicznych, czyli na kompleksach mięśniowo-powięziowych.

Czytaj więcej

Praktyka Jogi pomoże Ci zharmonizować ciało oraz umysł. Opiera się na ćwiczeniu tzw. Asan (pozycji).

Czytaj więcej

W tym 15-sto minutowym treningu znajdziesz zestaw ćwiczeń rozciągających ułatwiających zrobienie szpagatu. Rozluźnisz zbyt napięte mięśnie nóg, poprawisz gibkość oraz zwiększysz zakres ruchu.

Czytaj więcej

Trening pozwoli Ci poznać podstawowe sekwencję z Vinyasa Jogi. Zaprezentowane pozycje utrzymują wysoki poziom energii w ciele, dzięki czemu uzyskasz stan równowagi oraz sprawności.

Czytaj więcej

Praktyka Jogi pomoże Ci zharmonizować ciało oraz umysł. Opiera się na ćwiczeniu tzw. Asan (pozycji).

Czytaj więcej

Klasyczne ćwiczenia metody Josepha Pilatesa. Trening pozwoli Ci wzmocnić mięśnie głębokie – brzucha, dna miednicy oraz grzbietu, stanowiących tzw. Centrum.

Czytaj więcej

Relaksujący trening rozciągający, który pozwoli Ci rozluźnić całe ciało i rozciągnąć spięte mięśnie.

Czytaj więcej

Spokojne ćwiczenia wzmacniające i rozciągające, dopasowane do potrzeb kobiet w ciąży.

Czytaj więcej

Spokojny trening, który przyniesie ukojenie i ulgę zmęczonym plecom.

Czytaj więcej

To spokojny, odprężający trening, który pozwoli Ci rozluźnić mięśnie, przyspieszy ich regenerację, a nawet poprawi ich elastyczność.

 

Czytaj więcej

Siła

Energetyczny, krótki trening wzmacniający całego ciała, który pozwoli Ci w 15 minut przećwiczyć wszystkie partie mięśniowe.

Czytaj więcej

To intensywny, interwałowy system treningowy, z którym spalisz mnóstwo kalorii i w krótkim czasie pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

To wszechstronny, wzmacniający trening, angażujący całe ciało. Doskonale modeluje sylwetkę, poprawia sprawność fizyczną oraz wydolność organizmu.

Czytaj więcej

Wytrzymałość

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej