TRENUJ ON-LINE
Z MULTISPORT

Odkryj multisportową bazę treningów on-line i dbaj o formę gdziekolwiek jesteś!

Wybierz trening dla siebie

Body&mind – spokojny trening relaksacyjny, który odpręży ciało, wyciszy umysł i pomoże zachować równowagę, np. joga, pilates, zdrowy kręgosłup, rolowanie, mobility.

Siła – trening, w którym wykorzystując opór własnego ciała, popracujesz nad siłą mięśni, wzmocnisz ciało i wyrzeźbisz sylwetkę np. power pump, brzuch-uda-pośladki.

Wytrzymałość – intensywny trening, dzięki któremu poprawisz kondycję, popracujesz nad wydolnością, a także usprawnisz pracę serca i układu krążenia, np. tabata, Full Body Workout, TBC.

Body&Mind

Trening pozwoli Ci wzmocnić mięśnie głębokie – brzucha, dna miednicy oraz grzbietu, stanowiących tzw. Centrum. Przywróci też równowagę mięśniową, rozwinie siłę i elastyczność mięśni.

Czytaj więcej

Zajęcia jogi, które skupiają się głównie na wzmacnianiu mięśni grzbietu oraz na pracy z otwieraniem klatki piersiowej, która w konsekwencji siedzącego stylu życia często jest przykurczona.

Czytaj więcej

Klasyczne ćwiczenia metody Josepha Pilatesa. Trening pozwoli Ci wzmocnić mięśnie głębokie – brzucha, dna miednicy oraz grzbietu, stanowiących tzw. Centrum.

Czytaj więcej

Zajęcia pomogą uwolnić Cię od napięć, dadzą psychiczne odprężenie, lepszy przepływ energii, oczyszczą i wzmocnią układ nerwowy.

Czytaj więcej

Różne warianty asan umożliwią Ci dopasowanie sekwencji adekwatnie do potrzeb oraz poziomu zaawansowania.

Czytaj więcej

Zajęcia jogi, których celem jest profilaktyka bólu w obrębie pleców. Każda z asan, pozycji jogi ma zbawienny wpływ na kręgosłup.

Czytaj więcej

Zajęcia jogi, które skupiają się głównie na wzmacnianiu mięśni grzbietu oraz na pracy z otwieraniem klatki piersiowej, która w konsekwencji siedzącego stylu życia często jest przykurczona.

Czytaj więcej

Trening poprawi mobilność Twojego ciała, zwiększy zakres ruchomości stawów, rozciągnięcie mięśni oraz rozmasuje punkty spustowe.

Czytaj więcej

Trening pomoże Ci w redukowaniu bólu pleców i rozciągnięciu przykurczonych mięśni.

Czytaj więcej

15-sto minutowy trening pomoże Ci w rozluźnieniu mięśni spiętych zbyt długim przebywaniem w jednej pozycji.

Czytaj więcej

Trening wzmocni Twoje mięśnie głębokie, w tym mięśnie wokół kręgosłupa. Spokojne ćwiczenia przy prawidłowym oddechu pozwolą wyciszyć i relaksować organizm.

Czytaj więcej

Trening mobility ukierunkowany na biodra i nogi.

Czytaj więcej

Trening ma na celu polepszenie mobilności naszego ciała czyli zwiększenie zakresów ruchomości stawów, rozciągnięcie mięśni oraz rozmasowanie punktów spustowych.

Czytaj więcej

Trening mobility ukierunkowany na barki i plecy.

Czytaj więcej

Trening mobility ukierunkowany na kręgosłup i biodra.

Czytaj więcej

Siła

Wykonywane ćwiczenia pozwolą Ci na poprawę siły, rzeźby mięśni, zredukują tkankę tłuszczową.

Czytaj więcej

Wykonywane ćwiczenia pozwolą Ci na poprawę siły oraz rzeźby mięśni.

Czytaj więcej

Dzięki dokładnemu wyjaśnieniu techniki wykonywanych ćwiczeń, trening może wykonać każdy, bez względu na poziom zaawansowania.

Czytaj więcej

Energetyczny trening całego ciała, który da Ci możliwość w ciągu 30 minut popracować nad wytrzymałością i spalić nadmiar kalorii.

Czytaj więcej

Wykonywane ćwiczenia pozwolą Ci na poprawę siły oraz rzeźby mięśni.

Czytaj więcej

Dzięki temu treningowi zbudujesz bazę do wszelkich aktywności ruchowych, a także zapobiegniesz dolegliwościom kręgosłupa.

Czytaj więcej

Trening skoncentrowany na wzmacnianiu i kontroli mięśni głębokich, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

Czytaj więcej

Trening skoncentrowany na wzmacnianiu i kontroli mięśni głębokich, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

Czytaj więcej

15-minutowy trening skupia się na mięśniach głębokich brzucha.

Czytaj więcej

Trening wzmacniający całe ciało, ze szczególnym naciskiem na dolne partie mięśniowe, takie jak: nogi, pośladki i brzuch.

Czytaj więcej

Trening w parze jest treningiem ogólnorozwojowym, doskonałym dla osób preferujących ćwiczenia z partnerem i poszukujących dodatkowej dawki motywacji.

Czytaj więcej

Trening ma celu wzmocnić oraz zaktywizować mięśnie pośladków, które odgrywają istotną rolę przy zachowaniu prawidłowej pozycji pleców oraz samej miednicy.

Czytaj więcej

Trening ten bazuje na naśladowaniu ruchów, które wykonujemy w codziennym życiu.

Czytaj więcej

Ogólnorozwojowy trening całego ciała. Ćwiczenia wzmacniające poszczególne partie mięśniowe przeplecione są ćwiczeniami Cardio, które podniosą Twoje tętno.

Czytaj więcej

Ogólnorozwojowy trening całego ciała pozwoli Ci wzmocnić poszczególne partie mięśniowe.

Czytaj więcej

Wytrzymałość

Przedstawiamy intensywny, 30- sto minutowy trening interwałowy (o zmiennej intensywności), który pozwoli Ci spalić nadmiar kalorii, podniesie tętno oraz zaangażuje wszystkie partie mięśniowe.

Czytaj więcej

Energetyczny trening interwałowy, składający się z czterech sekwencji ćwiczeń wykonywanych przez 30-40 sekund.

Czytaj więcej

Energetyczny trening całego ciała, który da Ci możliwość w ciągu 30 minut popracować nad wytrzymałością i spalić nadmiar kalorii.

Czytaj więcej

To doskonały trening dla wszystkich tych, którzy chcą poprawić swoją wytrzymałość, spalić tkankę tłuszczową i zaangażować wszystkie grupy mięśniowe.

Czytaj więcej

To krótki, wprowadzający trening, który przygotuje ciało do aktywności fizycznej.

Czytaj więcej

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej