AKTYWNY HOME OFFICE Z MULTISPORT

Korzystaj z darmowych treningów online. Ciesz się ruchem i zapewnij sobie dawkę endorfin!

Wybierz trening dla siebie

Body&mind – spokojny trening relaksacyjny, który odpręży ciało, wyciszy umysł i pomoże zachować równowagę, np. joga, pilates, zdrowy kręgosłup, rolowanie, mobility.

Siła – trening, w którym wykorzystując opór własnego ciała, popracujesz nad siłą mięśni, wzmocnisz ciało i wyrzeźbisz sylwetkę np. power pump, brzuch-uda-pośladki.

Wytrzymałość – intensywny trening, dzięki któremu poprawisz kondycję, popracujesz nad wydolnością, a także usprawnisz pracę serca i układu krążenia, np. tabata, Full Body Workout, TBC.

Body&Mind

15-sto minutowy trening pomoże Ci w rozluźnieniu mięśni spiętych zbyt długim przebywaniem w jednej pozycji.

Czytaj więcej

Trening wzmocni Twoje mięśnie głębokie, w tym mięśnie wokół kręgosłupa. Spokojne ćwiczenia przy prawidłowym oddechu pozwolą wyciszyć i relaksować organizm.

Czytaj więcej

Trening mobility ukierunkowany na biodra i nogi.

Czytaj więcej

Trening ma na celu polepszenie mobilności naszego ciała czyli zwiększenie zakresów ruchomości stawów, rozciągnięcie mięśni oraz rozmasowanie punktów spustowych.

Czytaj więcej

Trening mobility ukierunkowany na barki i plecy.

Czytaj więcej

Trening mobility ukierunkowany na kręgosłup i biodra.

Czytaj więcej

Trening mobility całego ciała.

Czytaj więcej

To krótki trening opracowany z myślą o osobach prowadzących siedzący tryb życia i spędzających wiele godzin przy biurku.

Czytaj więcej

To krótki trening przeznaczony dla osób pracujących na co dzień z komputerem i zmuszonych do siedzącego trybu życia.

Czytaj więcej

To trening wykorzystujący dynamiczną formę stretchingu, skupiający się na pracy na taśmach anatomicznych, czyli na kompleksach mięśniowo-powięziowych.

Czytaj więcej

Praktyka Jogi pomoże Ci zharmonizować ciało oraz umysł. Opiera się na ćwiczeniu tzw. Asan (pozycji).

Czytaj więcej

W tym 15-sto minutowym treningu znajdziesz zestaw ćwiczeń rozciągających ułatwiających zrobienie szpagatu. Rozluźnisz zbyt napięte mięśnie nóg, poprawisz gibkość oraz zwiększysz zakres ruchu.

Czytaj więcej

Trening pozwoli Ci poznać podstawowe sekwencję z Vinyasa Jogi. Zaprezentowane pozycje utrzymują wysoki poziom energii w ciele, dzięki czemu uzyskasz stan równowagi oraz sprawności.

Czytaj więcej

Praktyka Jogi pomoże Ci zharmonizować ciało oraz umysł. Opiera się na ćwiczeniu tzw. Asan (pozycji).

Czytaj więcej

Klasyczne ćwiczenia metody Josepha Pilatesa. Trening pozwoli Ci wzmocnić mięśnie głębokie – brzucha, dna miednicy oraz grzbietu, stanowiących tzw. Centrum.

Czytaj więcej

Siła

15-minutowy trening skupia się na mięśniach głębokich brzucha.

Czytaj więcej

Trening wzmacniający całe ciało, ze szczególnym naciskiem na dolne partie mięśniowe, takie jak: nogi, pośladki i brzuch.

Czytaj więcej

Trening w parze jest treningiem ogólnorozwojowym, doskonałym dla osób preferujących ćwiczenia z partnerem i poszukujących dodatkowej dawki motywacji.

Czytaj więcej

Trening ma celu wzmocnić oraz zaktywizować mięśnie pośladków, które odgrywają istotną rolę przy zachowaniu prawidłowej pozycji pleców oraz samej miednicy.

Czytaj więcej

Trening ten bazuje na naśladowaniu ruchów, które wykonujemy w codziennym życiu.

Czytaj więcej

Ogólnorozwojowy trening całego ciała. Ćwiczenia wzmacniające poszczególne partie mięśniowe przeplecione są ćwiczeniami Cardio, które podniosą Twoje tętno.

Czytaj więcej

Ogólnorozwojowy trening całego ciała pozwoli Ci wzmocnić poszczególne partie mięśniowe.

Czytaj więcej

Energetyczny, krótki trening wzmacniający całego ciała, który pozwoli Ci w 15 minut przećwiczyć wszystkie partie mięśniowe.

Czytaj więcej

To intensywny, interwałowy system treningowy, z którym spalisz mnóstwo kalorii i w krótkim czasie pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

To wszechstronny, wzmacniający trening, angażujący całe ciało. Doskonale modeluje sylwetkę, poprawia sprawność fizyczną oraz wydolność organizmu.

Czytaj więcej

Wytrzymałość

To trening o podwyższonej intensywności ćwiczeń, angażujący wszystkie partie ciała. Cross training łączy w sobie trening siłowy z elementami cardio.

Czytaj więcej

Przedstawiamy intensywny, 30- sto minutowy trening interwałowy (o zmiennej intensywności), który pozwoli Ci spalić nadmiar kalorii, podniesie tętno oraz zaangażuje wszystkie partie mięśniowe.

Czytaj więcej

Energetyczny trening interwałowy, składający się z czterech sekwencji ćwiczeń wykonywanych przez 30-40 sekund.

Czytaj więcej

Energetyczny trening całego ciała, który da Ci możliwość w ciągu 30 minut popracować nad wytrzymałością i spalić nadmiar kalorii.

Czytaj więcej

To doskonały trening dla wszystkich tych, którzy chcą poprawić swoją wytrzymałość, spalić tkankę tłuszczową i zaangażować wszystkie grupy mięśniowe.

Czytaj więcej

To krótki, wprowadzający trening, który przygotuje ciało do aktywności fizycznej.

Czytaj więcej

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej