TRENUJ ON-LINE
Z MULTISPORT

Odkryj multisportową bazę treningów on-line i dbaj o formę gdziekolwiek jesteś!

Wybierz trening dla siebie

Body&mind – spokojny trening relaksacyjny, który odpręży ciało, wyciszy umysł i pomoże zachować równowagę, np. joga, pilates, zdrowy kręgosłup, rolowanie, mobility.

Siła – trening, w którym wykorzystując opór własnego ciała, popracujesz nad siłą mięśni, wzmocnisz ciało i wyrzeźbisz sylwetkę np. power pump, brzuch-uda-pośladki.

Wytrzymałość – intensywny trening, dzięki któremu poprawisz kondycję, popracujesz nad wydolnością, a także usprawnisz pracę serca i układu krążenia, np. tabata, Full Body Workout, TBC.

Body&Mind

Jak prawidłowo wykonać plank?

Czytaj więcej

Tutorial - Jak prawidłowo zrobić pomiar bicepsa, talii, biodra, uda?

Czytaj więcej

Przedstawione ćwiczenia rozluźnią napięte mięśnie nóg, poprawią ich gibkość oraz elastyczność. Na koniec treningu poczujesz przyjemne odprężenie i rozluźnienie całego ciała.

Czytaj więcej

Ważnym elementem zajęć jest rozciąganie i rozluźnianie ciała tak, aby z biegiem czasu nabierało elastyczności i było pozbawione jakichkolwiek ruchowych ograniczeń.

Czytaj więcej

Praktyka jogi pomoże Ci zharmonizować ciało oraz umysł. Trening pokaże Ci, jak krok po kroku opanować pozycję Kruka (Bakasana).

Czytaj więcej

Różne warianty asan umożliwią Ci dopasowanie sekwencji adekwatnie do potrzeb oraz poziomu zaawansowania.

Czytaj więcej

Joga opiera się na ćwiczeniu tzw. Asan (pozycji), których celem jest wzmocnienie oraz uelastycznienie mięśni, uwolnienie napięć, wyrównanie oddechu, zwiększenie świadomości własnego ciała.

Czytaj więcej

Praktyka Jogi pomoże Ci zharmonizować ciało oraz umysł.

Czytaj więcej

Efektywny zestaw ćwiczeń, którego podstawą jest praca nad tak zwanym centrum ciała. Trening pozwoli Ci wzmocnić mięśnie głębokie – brzucha, dna miednicy oraz grzbietu.

Czytaj więcej

Trening pozwoli Ci wzmocnić mięśnie głębokie – brzucha, dna miednicy oraz grzbietu, stanowiących tzw. Centrum.

Czytaj więcej

Płynne i harmonijne wykonywanie po sobie ćwiczeń przywrócą równowagę mięśniową, rozwiną siłę i elastyczność mięśni. Spokojne ćwiczenia przy prawidłowym oddechu pozwolą wyciszyć i relaksować organizm.

Czytaj więcej

Efektywny zestaw ćwiczeń stworzony przez Josepha Pilatesa. Spokojne ćwiczenia przy prawidłowym oddechu pozwolą wyciszyć i relaksować organizm.

Czytaj więcej

Trening pozwoli Ci wzmocnić mięśnie głębokie – brzucha, dna miednicy oraz grzbietu, stanowiących tzw. Centrum.

Czytaj więcej

Krótki rozciągający trening, podczas którego rozluźnisz napięte mięśnie, poprawisz mobilność oraz zregenerujesz zmęczone partie ciała.

Czytaj więcej

Praktyka Jogi pomoże Ci zharmonizować ciało oraz umysł. Różne warianty asan umożliwią Ci dopasowanie sekwencji adekwatnie do potrzeb oraz poziomu zaawansowania.

Czytaj więcej

Siła

Zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda przy wykorzystaniu specjalnych gum oporowych.

Czytaj więcej

Zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda

Czytaj więcej

Trening pomoże Ci ujędrnić i poprawić kondycję mięśni wymienionych partii ciała z uwzględnieniem progresji ćwiczeń.

Czytaj więcej

Trening z gumami Mini bands to zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała przy wykorzystaniu specjalnych gum oporowych.

Czytaj więcej

To zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda.

Czytaj więcej

ABT to zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda.

Czytaj więcej

ABT to zajęcia skoncentrowane na wzmacnianiu i kształtowaniu dolnych części ciała - brzucha, pośladków i uda.

Czytaj więcej

Wykonywane ćwiczenia pozwolą Ci na poprawę siły oraz rzeźby mięśni.

Czytaj więcej

Trening poprawia zdolności koordynacyjne i sprzyja poprawie postawy. Regularnie wykonywany pomaga zapobiegać bólom kręgosłupa i wzmacnia cały tułów.

Czytaj więcej

Trening wzmacniający mięśnie głębokie, mięśnie brzucha i grzbietu.

Czytaj więcej

Trening wzmacniający mięśnie głębokie, mięśnie brzucha i grzbietu. Poprawia zdolności koordynacyjne i sprzyja poprawie postawy

Czytaj więcej

Trening wzmacniający mięśnie głębokie, mięśnie brzucha i grzbietu.

Czytaj więcej

Regularnie wykonywany trening pomaga zapobiegać bólom kręgosłupa i wzmacnia cały tułów.

Czytaj więcej

Trening poprawia zdolności koordynacyjne i sprzyja poprawie postawy.

Czytaj więcej

Dzięki dokładnemu wyjaśnieniu techniki wykonywanych ćwiczeń, trening może wykonać każdy, bez względu na poziom zaawansowania.

Czytaj więcej

Wytrzymałość

Trening ma charakter wytrzymałościowy, przybliża technikę najprostszych ciosów i kopnięć. Trening dedykowany jest osobom początkującym.

Czytaj więcej

Trening ma charakter wytrzymałościowy, przybliża technikę najprostszych ciosów i kopnięć. Trening dedykowany jest osobom początkującym.

Czytaj więcej

Trening składa się z cyklu ośmiu sekwencji ćwiczeń, podzielonych na 20-sekundowe serie pracy oraz 10-sekundowych przerw.

Czytaj więcej

Trening oparty na ćwiczeniach ogólnorozwojowych o specyfice Cardio.

Czytaj więcej

Trening pozwoli Ci na spalenie zbędnych kalorii oraz wprawi w dobry nastrój. Trening dedykowany jest osobom początkującym.

Czytaj więcej

Ten trening przyspieszy Twój metabolizm i wpłynie na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Ćwiczenia aerobowe wykonywane w rytm muzyki latynoskiej nie tylko dotlenią Twój organizm, ale także poprawiają pracę serca, zadziałają antystresowo i wprawiają w dobry nastrój.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Trening oparty na prostych układach podstawowych ćwiczeń, skoncentrowany na wzmocnieniu układu sercowo-naczyniowego i spaleniu tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

Cardio ma na celu spalanie tkanki tłuszczowej i zwiększenie metabolizmu.

Czytaj więcej

Celem treningu jest wzmocnienie Twojej kondycji oraz spalanie tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej

To trening o podwyższonej intensywności ćwiczeń, angażujący wszystkie partie ciała. Cross training łączy w sobie trening siłowy z elementami cardio.

Czytaj więcej

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej