Najczęściej zadawane pytania

Program MultiSport skierowany jest do firm zatrudniających min. 10 pracowników. Nie prowadzimy sprzedaży kart MultiSport dla osób indywidualnych. Koszt jednostkowy karty jest uzależniony od liczby pracowników przystępujących do programu oraz od sposobu finansowania Programu MultiSport. Zapraszamy do kontaktu: (22) 242 42 42.

 

Program MultiSport jest skierowany tylko do firm. W tej chwili nie mamy oferty dla osób indywidualnych. Nie ma możliwości opłacania karty prywatnie bez pośrednictwa pracodawcy.

 

Karta jest aktywna od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, za który została opłacona. Nie trzeba jej aktywować. Aby sprawdzić aktywność karty zarejestruj konto na Strefie MultiSport. 

Karta nie może być przekazywana osobom trzecim. Karta jest imienna i przypisana do konkretnej osoby.

Zgłoś zagubienie karty w Dziale HR swojej firmy. Jeśli karta była zamawiana i opłacana za pośrednictwem platformy internetowej, możesz zamówić duplikat karty na stronie platformy. Nowa karta zostanie dostarczona w ciągu 3-5 dni roboczych od daty zgłoszenia.

W ramach Programu MultiSport możesz korzystać z oferty podstawowej – usług sportowych (do wyboru masz 25 różnych aktywności – siłownia, fitness, ścianka wspinaczkowa, basen itp.) oraz darmowych, sezonowych atrakcji, takich jak audiobooki, dieta on-line czy rowery miejskie.

Pamiętaj – korzystanie z darmowych usług dodatkowych nie wpływa na wykorzystanie liczby wejść do obiektów sportowych w ramach oferty podstawowej programu. Oznacza to, że jeśli posiadasz np. kartę MultiSport Classic z limitem wejść 8 w miesiącu, korzystanie darmowego przejazdu rowerem miejskim, pobranie audiobooków itp. nie będzie wiązało się ze zmniejszeniem liczb wejść do obiektów sportowych.

Aby zarejestrować konto na stronie www.kartamultisport.pl, należy wypełnić formularz rejestracji i podać następujące dane:

  • numer karty MultiSport – pamiętaj, aby wpisywać numer karty bez spacji
  • adres e-mail
  • hasło – zwróć uwagę to, że hasło musi posiadać minimum 6 znaków, duże i małe litery. Jeśli zabraknie jednego z tych elementów, rejestracja nie zostanie zakończona.

Pamiętaj – aby zarejestrować konto, Twoja karta MultiSport musi być aktywna lub mieć status „przed aktywacją”.

Jeżeli masz problemy z logowaniem do konta na stronie www.kartamultisport.pl, poszukaj rozwiązania poniżej:

  • Nieprawidłowy login – Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji konta. Upewnij się, że wpisywany login nie zwiera błędów i literówek.
  • Nieprawidłowe hasło – jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij w link „Przypomnij hasło”.
  • Próbujesz zalogować się danymi z innych serwisów – np. platformy eMultiSport lub platformy MultiKafeteria. Posiadanie konta w innych serwisach nie jest równoznaczne z posiadaniem konta na stronie www.kartamultisport.pl. W takim wypadku należy utworzyć nowe konto (zarejestrować się).

Jeżeli wśród powyższych przykładów nie znalazłeś/aś informacji rozwiązujących Twój problem, skontaktuj się z Infolinią Benefit Systems (tel. 22 242 42 42).

W momencie założenia konta w Strefie MultiSport, automatycznie dołączasz do Programu Motywacyjnego, w którym co kilka miesięcy otrzymujesz gwarantowane nagrody. Warunkiem otrzymania nagrody jest posiadanie aktywnej karty MultiSport Plus, MultiSport Classic lub MultiActive. Więcej informacji na temat Programu Motywacyjnego znajdziesz tutaj.

Pierwsza nagroda przysługuje Ci po 4 (czterech) miesiącach posiadania konta w Strefie MultiSport z aktywną kartą. Druga nagroda przysługuje po 9 (dziewięciu) miesiącach posiadania konta w Strefie MultiSport z aktywną kartą. Trzecia nagroda przysługuje Ci po 12 (dwunastu) miesiącach posiadania konta w Strefie Użytkownika z aktywną kartą. Czwarta i kolejne nagrody przysługują Ci po upływie kolejnych 3 (trzech) miesięcy posiadania konta w Strefie MultiSport z aktywną kartą, tj. po 15, 18 miesiącach itd.
Uwaga – nagrody otrzymujesz wówczas, gdy posiadasz aktywną kartę MultiSport lub MultiActive. Jeżeli Twoja karta przestanie być aktywna, zachowujesz konto w Strefie MultiSport, jednak naliczanie czasu w Programie Motywacyjnym zostaje wstrzymane. Aktywność karty sprawdzisz tutaj.

Jeśli posiadasz konto w Strefie MultiSport oraz aktywną kartę MultiSport Plus, MultiSport Classic lub MultiActive, co kilka miesięcy otrzymasz gwarantowane nagrody. Na potrzeby obliczania okresu, za który przysługuje nagroda, przyjmujemy, że każdy miesiąc równa się 30 dniom, czyli np. aby dostać pierwszą nagrodę po 4 miesiącach wymaga się posiadania konta w Strefie MultiSport przez co najmniej 120 dni oraz posiadania aktywnej karty przez co najmniej 120 dni łącznie. Czas nieaktywności karty nie będzie zatem doliczany do okresu wymaganego w celu otrzymania nagrody. 

Czas naliczany jest od momentu startu Programu Motywacyjnego, jeśli Użytkownik posiadał już konto na kartamultisport.pl lub w momencie założenia konta w Strefie MultiSport. Czas jest naliczany tylko wtedy, kiedy Użytkownik posiada aktywną kartę.

Aby skorzystać z usług dodatkowych musisz posiadać aktywną kartę Multisport Plus, Multisport Classic bądź MultiSport Active. Zarejestruj się i postępuj zgodnie ze wskazówkami na odpowiednich podstronach dodatków.

Formularz kontaktowy

Formularz - lewa strona
Formularz - prawa strona
Formularz - zgody + button
Phone

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując wizytę na stronie wyrażasz zgodę na postanowienia naszej Polityki odnośnie plików cookies. Dowiedz się więcej