Mindfulness, a nie „full mind”

Mindfulness to nie kolejna aktywność fizyczna. To sposób bycia, który redukuje stres, łagodzi cierpienie, pozwala czuć, że żyjemy. To świadome i nieosądzające doświadczanie tego, co się dzieje w naszym ciele, umyśle, zewnętrznym świecie.

Co zyskujesz z kursem?

Kurs podzielony jest na 3 części: skup się, rozbrajanie stresu i opanuj głowę. Każda lekcja to nagranie audio lub video przygotowane przez Zuzannę Ziomecką, wice prezes Fundacji Polski Instytut Mindfulness. Naucz się dbać o ostrość umysłu w każdej sytuacji.

  • Poznasz skuteczne techniki walki ze stresem
  • Dostajesz dostęp do licznych materiałów
  • Pokażemy Ci, jak wyciszyć umysł na koniec dnia
  • Nauczysz się, na czym polega mentalny reset

Uwolnij swój umysł

Mindfulness to jedna z najbardziej uspokajających medytacji. Obserwuj swój oddech, ciało, pojawiające się w głowie myśli.

Zadbaj o regularność

Regularna praktyka to podstawa, dlatego – jeśli chcesz – możesz zapisać się na nasz specjalny newsletter. Raz w tygodniu będziemy wysyłać Ci wiadomość z przypomnieniem o dwóch kolejnych lekcjach i solidną dawką motywacji.

Ucz się na spokojnie

Najlepsze efekty osiągniesz realizując lekcje po kolei, ale nie spiesz się. Poświęć na kurs 2 miesiące i w każdym tygodniu poznawaj 2 kolejne lekcje.

Często zadawane pytania

Kto prowadzi kurs?

Wszystkie lekcje zostały przygotowane przez Zuzannę Ziomecką – certyfikowaną nauczycielkę MBSR (mindfulness-based stress reduction) i wice prezeskę Fundacji Polski Instytut Mindfulness.

Ile lekcji znajdę w kursie?
Jak mogę otrzymać dostęp do kursu?