Co zyskujesz z kursem?

Kurs online składa się z 2 części: Zrozumieć oddech i Oddychać świadomie. Każda lekcja to nagranie audio lub video przygotowane przez dr Iwonę Piątkowską, certyfikowaną instruktorkę technik oddechowych metodą Butejki (Buteyko Clinic International).  

  • Dowiesz się, jakie objawy świadczą o zaburzonym wzorcu oddechowym
  • Nauczysz się trenować oddech dzięki ćwiczeniom opartym na naukowej metodzie
  • Zrozumiesz, jak wykorzystać oddech jako skuteczne narzędzie redukcji stresu
  • Zyskasz wiedzę i umiejętności do regularnej praktyki

Dlaczego warto oddychać świadomie?

Dzięki kursowi zrozumiesz rolę oddechu jako narzędzia wpływającego na układ nerwowy. Nauczysz się technik optymalnego oddychania, które redukuje stres, wspomaga regenerację podczas snu i wspiera zdrowie psychofizyczne na co dzień. Dowiesz się też, dlaczego w sytuacji stresowej powszechna rada: „Weź głęboki oddech!” nie ma naukowego uzasadnienia.

Daj sobie czas

Pamiętaj – jeśli Twój wzorzec oddechowy jest zaburzony, przywrócenie funkcjonalnego oddechu to proces, który warto spokojnie przepracować.

Przejdź kurs w swoim tempie

Zacznij od zapoznania się z pierwszą częścią kursu, by zrozumieć cele oraz mechanizmy proponowanych w drugiej części ćwiczeń. Dla lepszych efektów treningi oddechowe wykonuj optymalnie 3 razy w tygodniu (20-30min.), a pojedyncze ćwiczenia – nawet kilka razy dziennie, wszędzie tam, gdzie masz chwilę, by złapać zdrowy oddech.

Materiały dodatkowe:

Pobierz tabelę, która przyda Ci się w odcinku Spotkanie 2 z drugiej części kursu:

Pobierz materiały do Spotkania 6 z drugiej części kursu:

Kto prowadzi kurs?
Ile lekcji znajdę w kursie?
Czy są jakieś przeciwskazania do praktykowania ćwiczeń z kursu?
Czy praca z oddechem w każdym przypadku jest bezpieczna?