Aby zarejestrować konto na stronie www.kartamultisport.pl, należy wypełnić formularz rejestracji i podać następujące dane:

  • numer karty MultiSport – pamiętaj, aby wpisywać numer karty bez spacji
  • imię i nazwisko przypisane do karty MultiSport – wpisz je dokładnie tak, jak zapisane jest na odwrocie karty MultiSport.

Może zdarzyć się, że na Twojej karcie imię i nazwisko jest zamienione kolejnością; dane zapisane są bez polskich znaków lub z dodatkowymi informacjami – np. ID pracowniczym. Wówczas wpisujesz wszystkie informacje dokładnie tak, jak są zapisane na karcie.

  • adres e-mail
  • hasło – zwróć uwagę to, że hasło musi posiadać dużą literę, cyfrę i znak specjalny. Jeśli zabraknie jednego z tych elementów, rejestracja nie zostanie zakończona.

Pamiętaj – aby zarejestrować konto, Twoja karta MultiSport musi być aktywna lub mieć status „przed aktywacją”. Aktywność karty możesz sprawdzić tutaj.

Aby zakończyć proces rejestracji, na podany w formularzu adres e-mail, wysyłany jest link potwierdzający założenie konta. Potwierdzenie konta odbywa się poprzez kliknięcie w link. Link ważny jest 48 godzin – po tym czasie, jeśli konto nie zostanie potwierdzone, rejestracja jest nieważna i należy powtórzyć procedurę. 

Wiadomość z linkiem do potwierdzenia konta wysyłana jest na adres e-mail podany w formularzu rejestracji. Sprawdź skrzynkę odbiorczą w ciągu 10 minut od przesłania formularza. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz wiadomości, sprawdź folder spam/powiadomienia/inne.

W przypadku braku otrzymania linka do aktywacji konta, skontaktuj się z Infolinią Benefit Systems (tel. 22 242 42 42). Przygotuj dane: imię, nazwisko, numer karty MultiSport, adres e-mail, na jaki zarejestrowane zostało konto na stronie www.kartamultisport.pl. Podane dane są niezbędne do identyfikacji konta.

Jeżeli masz problemy z logowaniem do konta na stronie www.kartamultisport.pl, poszukaj rozwiązania poniżej:

  • Nieprawidłowy login – Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji konta. Upewnij się, że wpisywany login nie zwiera błędów i literówek.
  • Nieprawidłowe hasło – jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij w link „Nie pamiętasz hasła?”.
  • Próbujesz zalogować się danymi z innych serwisów – np. aplikacji mobilnej MultiSport, platformy eMultiSport lub platformy MultiKafeteria. Posiadanie konta w innych serwisach nie jest równoznaczne z posiadaniem konta na stronie www.kartamultisport.pl. W takim wypadku należy utworzyć nowe konto (zarejestrować się).
  • Twoje konto jest nieaktywne – upewnij się, że po dokonaniu rejestracji na stronie www.kartamultisport.pl potwierdziłeś/aś założenie konta, klikając w link wiadomości e-mail wysłany na adres e-mail, na jaki została dokonana rejestracja.
  • Twoja karta MultiSport jest nieaktywna – jeśli Twoja karta nie jest aktywna, skontaktuj się z pracodawcą. Aktywność karty możesz sprawdzić tutaj.

Jeżeli wśród powyższych przykładów nie znalazłeś/aś informacji rozwiązujących Twój problem, skontaktuj się z Infolinią Benefit Systems (tel. 22 242 42 42).

W celu wygenerowania kodów na bilety do kina, należy zarejestrować się na stronie www.kartamultisport.pl. Po wejściu na stronę, należy kliknąć na napis „ZALOGUJ SIĘ” w prawym górnym rogu strony i z rozwijanej listy wybrać opcję „REJESTRACJA”.

Ważne aby wszystkie dane podane na etapie rejestracji zostały podane dokładnie tak, jak zostały zapisane na odwrocie karty MultiSport. Proszę również wpisywać numer karty bez spacji.

Przechodząc dalej, należy ustanowić hasło oraz podać adres e-mail, na którym konto zostanie utworzone.

W kolejnym kroku, na adres e-mail podany podczas rejestracji konta, wysłana zostanie wiadomość e-mail z linkiem do aktywacji konta.

Kiedy konto zostanie potwierdzone, należy odwiedzić stronę: www.kartamultisport.pl/atrakcje/bilety, gdzie na samym dolne znajduje się przycisk „Odbierz bilety do kina”. Po kliknięciu, należy podążać za wyświetlaną instrukcją. Odebrane kody dostępne będą w koncie Użytkownika w zakładce „Moje bilety” oraz zostaną przesłane na adres e-mail podany podczas rejestracji konta.

Kody eMultiBilet Premium 2D  upoważniają do korzystania z repertuaru cyklicznego, w którego skład zaliczają się pokazy zwyczajne, objęte regularną ceną biletu.

Vouchery nie obowiązują na seanse przedpremierowe, maratony filmowe, festiwale filmowe, pokazy specjalne, seanse 3D, a także na seanse w salach VIP oraz w technologii IMAX i 4DX.

Powyższe wykluczenie dotyczy również wszystkich seansów i pokazów, których wartość zakupu jest objęta ceną niestandardową.

Kody i Vouchery wygenerowane w lipcu ważne są do 31 lipca 2017 r. Jeśli nie wykorzystasz kodów lub Voucherów do tego czasu, zostaną one dezaktywowane i nie będzie można skorzystać z nich w obiektach Partnerów.

Kody i Vouchery wygenerowane w sierpniu ważne są do 31 sierpnia 2017 r.

Z dniem 1 sierpnia 2017 r., kody i Vouchery wygenerowane w lipcu zostaną usunięte z konta Użytkownika. Kody odebrane w sierpniu będą dostępne w zakładce „Moje bilety”.

Jeżeli posiadasz kartę przed aktywacją, pobranie kodów na bilety do kina będzie możliwe dopiero w miesiącu, w którym Twoja karta będzie aktywna. Oznacza to, że jeżeli w lipcu otrzymasz kartę, której aktywność rozpoczyna się 1 sierpnia, pobranie kodów możliwe będzie od 1 sierpnia. Otrzymasz wówczas 2 kody ważne do końca sierpnia. Nie ma możliwości otrzymania kodów w miesiącu, w którym karta ma status „przed aktywacją”.

Aktywność karty możesz sprawdzić tutaj. 

Kody eMultiBilet Premium oraz Vouchery MultiMuzeum są na okaziciela – oznacza to, że możesz przekazać je do wykorzystania innej osobie. Zabrania się natomiast korzystania z kodów i Voucherów dla celów zarobkowych. Kody i Vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę.

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując wizytę w serwisie wyrażasz zgodę na postanowienia naszej Polityki odnośnie plików cookies. Dowiedz się więcej