Program MultiSport skierowany jest do firm zatrudniających min. 10 pracowników. Nie prowadzimy sprzedaży kart MultiSport dla osób indywidualnych. Koszt jednostkowy karty jest uzależniony od liczby pracowników przystępujących do programu oraz od sposobu finansowania Programu MultiSport. Zapraszamy do kontaktu: (22) 242 42 42.

Program MultiSport jest skierowany tylko do firm. W tej chwili nie mamy oferty dla osób indywidualnych. Nie ma możliwości opłacania karty prywatnie bez pośrednictwa pracodawcy.

Karta jest aktywna od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, za który została opłacona. Nie trzeba jej aktywować. Aby sprawdzić aktywność karty kliknij tutaj.

Karta nie może być przekazywana osobom trzecim. Karta jest imienna i przypisana do konkretnej osoby.

Zgłoś zagubienie karty w Dziale HR swojej firmy. Jeśli karta była zamawiana i opłacana za pośrednictwem platformy internetowej, możesz zamówić duplikat karty na stronie platformy. Nowa karta zostanie dostarczona w ciągu 3-5 dni roboczych od daty zgłoszenia.

W ramach Programu MultiSport możesz korzystać z oferty podstawowej – usług sportowych (do wyboru masz 25 różnych aktywności – siłownia, fitness, ścianka wspinaczkowa, basen itp.) oraz darmowych, sezonowych atrakcji, takich jak audiobooki, dieta on-line czy rowery miejskie.

Pamiętaj – korzystanie z darmowych usług dodatkowych nie wpływa na wykorzystanie liczby wejść do obiektów sportowych w ramach oferty podstawowej programu. Oznacza to, że jeśli posiadasz np. kartę MultiSport Classic z limitem wejść 8 w miesiącu, korzystanie darmowego przejazdu rowerem miejskim, pobranie audiobooków itp. nie będzie wiązało się ze zmniejszeniem liczb wejść do obiektów sportowych.

Aby zarejestrować konto na stronie www.kartamultisport.pl, należy wypełnić formularz rejestracji i podać następujące dane:

  • numer karty MultiSport – pamiętaj, aby wpisywać numer karty bez spacji
  • imię i nazwisko przypisane do karty MultiSport – wpisz je dokładnie tak, jak zapisane jest na odwrocie karty MultiSport.

Może zdarzyć się, że na Twojej karcie imię i nazwisko jest zamienione kolejnością; dane zapisane są bez polskich znaków lub z dodatkowymi informacjami – np. ID pracowniczym. Wówczas wpisujesz wszystkie informacje dokładnie tak, jak są zapisane na karcie.

  • adres e-mail
  • hasło – zwróć uwagę to, że hasło musi posiadać dużą literę, cyfrę i znak specjalny. Jeśli zabraknie jednego z tych elementów, rejestracja nie zostanie zakończona.

Pamiętaj – aby zarejestrować konto, Twoja karta MultiSport musi być aktywna lub mieć status „przed aktywacją”. Aktywność karty możesz sprawdzić tutaj.

Aby zakończyć proces rejestracji, na podany w formularzu adres e-mail, wysyłany jest link potwierdzający założenie konta. Potwierdzenie konta odbywa się poprzez kliknięcie w link. Link ważny jest 48 godzin – po tym czasie, jeśli konto nie zostanie potwierdzone, rejestracja jest nieważna i należy powtórzyć procedurę. 

Wiadomość z linkiem do potwierdzenia konta wysyłana jest na adres e-mail podany w formularzu rejestracji. Sprawdź skrzynkę odbiorczą w ciągu 10 minut od przesłania formularza. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz wiadomości, sprawdź folder spam/powiadomienia/inne.

W przypadku braku otrzymania linka do aktywacji konta, skontaktuj się z Infolinią Benefit Systems (tel. 22 242 42 42). Przygotuj dane: imię, nazwisko, numer karty MultiSport, adres e-mail, na jaki zarejestrowane zostało konto na stronie www.kartamultisport.pl. Podane dane są niezbędne do identyfikacji konta.

Jeżeli masz problemy z logowaniem do konta na stronie www.kartamultisport.pl, poszukaj rozwiązania poniżej:

  • Nieprawidłowy login – Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji konta. Upewnij się, że wpisywany login nie zwiera błędów i literówek.
  • Nieprawidłowe hasło – jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij w link „Nie pamiętasz hasła?”.
  • Próbujesz zalogować się danymi z innych serwisów – np. aplikacji mobilnej MultiSport, platformy eMultiSport lub platformy MultiKafeteria. Posiadanie konta w innych serwisach nie jest równoznaczne z posiadaniem konta na stronie www.kartamultisport.pl. W takim wypadku należy utworzyć nowe konto (zarejestrować się).
  • Twoje konto jest nieaktywne – upewnij się, że po dokonaniu rejestracji na stronie www.kartamultisport.pl potwierdziłeś/aś założenie konta, klikając w link wiadomości e-mail wysłany na adres e-mail, na jaki została dokonana rejestracja.
  • Twoja karta MultiSport jest nieaktywna – jeśli Twoja karta nie jest aktywna, skontaktuj się z pracodawcą. Aktywność karty możesz sprawdzić tutaj.

Jeżeli wśród powyższych przykładów nie znalazłeś/aś informacji rozwiązujących Twój problem, skontaktuj się z Infolinią Benefit Systems (tel. 22 242 42 42).

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując wizytę w serwisie wyrażasz zgodę na postanowienia naszej Polityki odnośnie plików cookies. Dowiedz się więcej