Zastanawiasz się, jak urozmaicić swoją dietę o zdrowe przekąski na mniejszy głód między głównymi posiłkami? A może szukasz pomysłu na szybki, potreningowy, zastrzyk energii? Poznaj 20 smacznych i zdrowych przekąsek do 150 kcal!

• pół melona (300 g) • 25 g migdałów, orzechów lub słonecznika
• 1 jabłko posmarowane cienką warstwą masła orzechowego • 4 wafle ryżowe
• 3 morele • smoothie: 1 banan, garść szpinaku, woda, sok z cytryny
• 2 duże nektarynki • jogurt naturalny 150 ml ze szklanką malin
• 50 g suszonej morwy białej (niesłodzonej, ale samej w sobie bardzo słodkiej!) • duża gruszka
• granat • jabłko
• 2 duże brzoskwinie • 2 garści winogron zielonych
• 2 kiwi • 10 daktyli
• 1 duży grejpfrut • zdrowy baton (na bazie owoców i orzechów, bez dodatkowego cukru w składzie).
• 1 duża pomarańcza • banan
fifrak

Wskazówka

Zastanów się, w jakich okolicznościach podjadasz najczęściej. W pracy, w domu, z głodu czy z nudów? Znajdź przyczynę, która sprawia, że podjadasz między posiłkami. Łatwiej wyeliminujesz szkodliwy nawyk, jeśli przygotujesz się z wyprzedzeniem – zamiennik musi być szybki i bezproblemowy.

Chcesz popracować nad dobrymi nawykami i potrzebujesz wsparcia dietetyka? Z MultiSport i MultiLife masz dostęp do indywidualnych konsultacji video lub na czacie! Sprawdź.

Monika Ciesielska

Monika Ciesielska

Dietetyczka, autorka kursu „Korepetycje z odchudzania”, blogerka. Na www.drlifestyle.pl promuje zdrowe podejście do zdrowego stylu życia oraz ideę pozytywnego odchudzania bez zakazów i nakazów.