Aplikacja mobilna MultiSport

Już dziś pobierz darmową aplikację mobilną MultiSport i rejestruj wizyty w obiektach sportowych za pomocą smartfona!

aplikacja2@1x.png

Wchodź do obiektów szybciej z mobilną kartą MultiSport!

Od teraz możesz wchodzić do wszystkich obiektów sportowych bez dokumentu tożsamości i karty. Wgraj swoje zdjęcie do aplikacji, dodaj numer karty i potwierdź tożsamość na pierwszej wizycie. Przy każdej kolejnej zarejestrujesz wejście za pomocą telefonu. Bez dokumentu i karty!

  • Zarejestrujesz wizytę za pomocą smartfona.
  • Zyskasz cenny czas przed i po wizycie w obiekcie.
  • Masz wybór! Możesz korzystać także z tradycyjnej karty.

Z aplikacją MultiSport możesz więcej

Pobierz aplikację już dziś, poznaj wszystkie możliwości i zadbaj o zdrowy styl życia tak, jak lubisz.

Aplikacja_Ikona_1.svg

Znajdź obiekty w parę sekund

Dzięki wyszukiwarce obiektów zawsze znajdziesz ten w twojej okolicy.

Aplikacja_Ikona_2.svg

Zarządzaj kartami dla dzieci

Szybko i wygodnie rejestruj wejścia dzieci na swoim telefonie podczas wspólnego wyjścia.

Aplikacja_Ikona_3.svg

Wchodź do obiektu szybciej

Wgraj zdjęcie do aplikacji i wchodź do obiektów bez dokumentu tożsamości.

Pobierz teraz

Często zadawane pytania

Jak mogę korzystać z mobilnej karty MultiSport? Czy są za to dodatkowe opłaty?
Kto może korzystać z mobilnej karty Multisport?
Co się zmieniło w serwisie kartamultisport.pl, emultisport.pl i w aplikacji mobilnej?
Czy muszę wyrażać dodatkowe zgody, aby móc korzystać z mobilnej karty MultiSport? Jak mogę je wycofać?
W aplikacji mobilnej i na stronie www.kartamultisport.pl oraz emultisport.pl używam innych loginów i haseł. W jaki sposób mam się logować po wprowadzeniu wspólnego konta do tych systemów?
Posiadam konto tylko w serwisie www.emultisport.pl. Czy jeśli chcę zalogować się na stronę www.kartamultisport.pl, albo do aplikacji mobilnej muszę zakładać nowe konto?
Od 11 kwietnia 2021 nie mogę się zalogować na stronę www.kartamultisport.pl lub do aplikacji mobilnej, mimo że mam tam konto.
Dlaczego muszę podawać wiek przy rejestracji konta?
Chcę się zarejestrować na stronę www.kartamultisport.pl lub do aplikacji mobilnej, ale nie otrzymałem/am maila z linkiem aktywacyjnym.
Mam aktywną kartę MultiSport, ale na stronie www.kartamultisport.pl lub w aplikacji wyświetla mi się karta o statusie „nieaktywny”. Dlaczego?
Mam aktywną kartę MultiSport, ale na stronie www.kartamultisport.pl lub w aplikacji nie mam dodanego żadnego produktu. Dlaczego?
Dlaczego podczas rejestracji, przy podawaniu numeru karty, ponownie muszę podać swoje dane, mimo że wpisałem/am je już wcześniej?
W obiekcie nie działa czytnik do kodu QR generowanego w aplikacji MultiSport. Jak mogę zarejestrować wejście?
Jak mogę zrezygnować z wizyty, korzystając z karty MultiSport w aplikacji?
Jak mogę dodać kartę dziecka do swojej aplikacji?
Czy mogę udostępniać kartę dodatkową w aplikacji mobilnej innym osobom?
Jak wygląda potwierdzenie mojej tożsamości w obiekcie sportowym?
Czy mogę zmienić swoje zdjęcie w aplikacji?
Jakie wymogi musi spełniać zdjęcie w aplikacji?
Czy muszę wyrażać dodatkowe zgody, aby móc korzystać z mobilnej karty MultiSport? Jak mogę je wycofać?
question-mark

Masz pytania?

Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy!